Известие

Collapse
No announcement yet.

Не се включва перката

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
    На моята също стрелката не стои на едно място. Всичко е изправно. Леките колебания не трябва да те притесняват.
    леко колебание да викам от 100 градуса на место до 80 на движение и да не държи нормална работна температура не мога да кажа специално за моята би трябвало да зацепи 88-90-92 и да държи във тоя диапазон и по време на път вече какво ли не си мисля ? А този резистор на радиатора на перката къде се намира някъде по радиатора ли ?
    Last edited by krisshousee; d.m.y г., 08:27.
    Alfa Romeo 156 1.8 T.S 144 Hp

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от krisshousee Покажи съобщение
      леко колебание да викам от 100 градуса на место до 80 на движение и да не държи нормална работна температура не мога да кажа специално за моята би трябвало да зацепи 88-90-92 и да държи във тоя диапазон и по време на път вече какво ли не си мисля ? А този резистор на радиатора на перката къде се намира някъде по радиатора ли ?
      По-напред написах, че при изключване на датчика вентилаторът трябва да развърти на втора степен. При тази степен въпросният резистор не играе.
      И като така вероятно проблемът не е в него.

      Премери дали има +12V на единия от двата пина на буксата на вентилатора при изключена букса, или на двата при включена. Ако няма, търси причината в предпазителя за вентилатора при акумулатора (40 - амперов).

      При положение, че вентилаторът ти не работи, не очаквай температурата да се колебае в малки граници. Не и, когато колата работи намясто.


      159 1.8 MPI
      166 2.0 TS (ex)

      Comment


      • #18
        Защо си мисля,че стрелката на колегата е между 90 и следващото деление то ако е така там по-еку е 95 градуса поне така е при печките.Това каде се връща на 80 градуса вече ми клони на дефектен датчик или термос както отбеляза колегата
        156 2.4 jtd 2001 Sportwagon Sony,Hertz,Boss & JBL sound
        KONI sport adjustable suspension kit,Big BREMBO brake kit
        Cinquecento 1.1i 1998 Sporting
        Subaru İmpreza 2000 turbo 1999 Sportwagon

        Comment


        • #19
          http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=73839
          Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTDmQ 200 к.с.

          Comment


          • #20
            Или някой да му погледне колата набързо - работа за 5мин.

            Comment


            • #21
              резистор се оказа за перката беше изгорял 30 ома замених го и се оправи благодаря на колегата ecotronic сега остана само работната температура на двигателя на место дига 92 и включва перката но карам ли 80 и повече не
              Alfa Romeo 156 1.8 T.S 144 Hp

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от krisshousee Покажи съобщение
                резистор се оказа за перката беше изгорял 30 ома замених го и се оправи благодаря на колегата ecotronic сега остана само работната температура на двигателя на место дига 92 и включва перката но карам ли 80 и повече не
                Ако това "80" го мери ECU - то, вероятно проблемът е в термостата.


                159 1.8 MPI
                166 2.0 TS (ex)

                Comment


                • #23
                  Някой да иска пак да насере Цецо!?
                  На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                  Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                  Comment

                  Working...
                  X